Jeg havde længe gået med en idé, men først nu havde jeg ført den ud i livet. Mit produkt var skabt. En kuffert, der var lettere end aldrig før. Jeg var vant til at rejse, men min tunge kuffert, havde længe irriteret mig. Hvis jeg fyldte den helt op, var jeg næsten ikke i stand til at bære den. På nettet havde jeg læst om amerikaneren, Jen Groover, som så et problem og løste det på sin helt egen måde. Hun fandt en løsning, som ville være til gavn for mange mennesker. På samme måde ønskede jeg at skabe et helt nyt og uundværligt produkt. Noget man ikke før havde set. Jeg havde gang på gang fået fortalt den samme remse. Finanskrisen trykker. Arbejdsløsheden er høj, og jobs flyttes til udlandet som aldrig før.
Denne smøre
Denne smøre havde jeg hørt før, men da min kollega nævnte, at der var mangel på iværksættere, slog jeg for alvor ørerne ud. Måske havde jeg en fremtid indenfor denne branche, for ideer havde jeg jo nok af, tænkte jeg. Efter mange års overvejelse stod jeg med mit eget produkt i hånden. Første skridt var taget, men målet var endnu ikke nået. Mit produkt skulle jo markedsføres, og på dette område var jeg helt blank. Jeg havde ingen erfaring med markedsføring – uden et reklamebureau ville jeg ikke nå langt med min kuffert. Jeg havde svært ved at vælge, for der var utrolig mange bureauer, der hver især havde noget specielt at tilbyde. Jeg fik anbefalet bureaubureau.dk af min kollega. Dette firma ville gøre det lettere for mig at finde det helt rigtige bureau og få succes med markedsføringen. Jeg ringede firmaet op, og fortalte om mit produkt. Nu skulle andet skridt tages.