Da vi for ca 8 år siden åbnede egne forretning, var det et kæmpe arbejde at finde de rette varer som skulle på hylderne. Vi solgte skatebords, sko, t shirts, bukser, bluser o.l. Herudover sålgte vi tilbehør til skateborts. Det var alt helt lige fra kuglelejer, hjul, truks og bolte / møtirkker. Det var utroligt vanskeligt at finde de rigtige vqarer inden for de grupper som vi valgte at markedsføre. Skulle man satse på, at rød var den nye farve, eller er det meget bedre at satse på grøn.  Jeg valgte at satse på en nørd inden for branchen. Han var kendt i lokalområdet, og han var lærer på det lokale gymnasium. Eleverne så op til ham, og eleverne var lige vores målgruppe. Hans betaling for at tage med ud og vælge de rette varer, var, at han skulle have et komplet sæt tøj. Det var alt fra t shirt, sko, bukser, trøje og kasket. Alle tøjgrnstande der kostede en hel del over 3 tusinde kr. i indkøb var det kun ca det halve. Anders var meget glad og syntes, at han havde fået en fin ‘betaling’ Vi andre vat glade, fordi vi for en meget rimelig betaling havde fået de varer som han mente ville blive ‘hgot’ i den kommende sæson. Jeg var bestemt ikke enig i valget af brunt, men det viste sig at det blev ett meget stort hit i forå´rets sæson. Torben som førte vor bogføring kunne via tallene bekræfte, at vi havede ramt helt rigtigt.

Bogføring